• 13.09.17, 12:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Meedia juht: plaanime siseneda üritusturunduse ja mängufilmide tootmise ärisse

Intervjuu Eesti Meedia juhatuse esimehe Sven Nuutmanniga
Sven Nuutmann
  • Sven Nuutmann
Kui rääkida Eesti Meedia kontsernist laiemalt, siis kuidas on lood 2017 esimese poolaasta reklaamituludega? Millised trendid rõõmustavad ja mis mitte?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele