• 13.09.17, 12:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Meedia juht: plaanime siseneda üritusturunduse ja mängufilmide tootmise ärisse

Intervjuu Eesti Meedia juhatuse esimehe Sven Nuutmanniga
Sven Nuutmann
  • Sven Nuutmann
Kui rääkida Eesti Meedia kontsernist laiemalt, siis kuidas on lood 2017 esimese poolaasta reklaamituludega? Millised trendid rõõmustavad ja mis mitte?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele