Helen Külaots • 27. oktoober 2016
Jaga lugu:

Nutvad beebid lennukis – tähtis osa turunduskampaaniast

"FlyBabies" kampaania  Foto: http://assets.creativity-online.com/images/work/print/j/e/t/JetBlue_FlyBabies16.jpg

Lennufirma JetBlue viis hiljuti läbi sotsiaalmaigulise kampaania, mille emotsionaalne sisu läks videona viraalseks ning tõstis tublisti ettevõtte mainet ja tuntust.

Kampaania nimega “FlyBabies” keskendus probleemile, mille keskmeks on lennukites nutvad lapsed ja sellest lärmist kannatavad kaasreisijad. Tihti ei õnnestu lapsega lendamist aga vältida. Emadepäeval toimunud lennul New York – California kuulutas lennufirma esindaja kõigile lennukis viibijatele, et iga lapse nutu pealt saavad nad järgmiselt lennult 25% soodust. See tähendas, et nelja nutmise puhul saavad nad järgmise lennu sootuks ilma rahata. Loomulikult nutsid lapsed neli korda ning seekord ootasid kaasreisijad neid nutuhooge lausa huviga.  Sellest reisist valmis video, mida on vaadatud üle viie miljoni korra.

JetBlue on muutnud ka oma teised korporatiivsed tegevused sotsiaalselt vastutustundlikumaks. Ettevõte lõi endale standardi, mille järgi käituda rahvuslike katastroofide korral. Pärast Orlandos toimunud massitulistamist lennutas firma ohvrite lähedased ja sõbrad tasuta sündmuspaigale. See oli lennufirma jaoks väike kulu, kuid suur žest.Agentuur: MullenLowe MediahubAllikas

BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Jekaterina Molotkova
Jekaterina MolotkovaBest Marketingi juht-toimetajaTel: +372 5620 6764jekaterina@bestmarketing.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com