Juunikuu parimaks trükireklaamiks valiti Eesti Kunstiakadeemia tiimitööna valminud reklaam, mis vormistati EKA moedisaini eksperimentaalvormi näituse "Ebamaine" jaoks. Näitus toimus Tallinna Teletornis.
EKA moedisaini tudeng Kertu Kivisik selgitab, et reklaami loomisel lähtuti asukohast ning näituse kontseptsioonist. Ideeks sai luua midagi müstilist, säilitades puhtus ja lihtsus. Põhirõhk otsustati panna fotodele. Nendele lisatud kujundusega sooviti vihjata näituse välimusele, kus iga tudeng ehitas oma eksponeeritava loomingu ümber struktuurse ja õhulise kesta.
Seotud lood
Müügiagentuur Kobra Sales ja
Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.