• 02.08.16, 16:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Juunikuu parim trükireklaam oli "Ebamaine"

Juunikuu parimaks trükireklaamiks valiti Eesti Kunstiakadeemia tiimitööna valminud reklaam, mis vormistati EKA moedisaini eksperimentaalvormi näituse "Ebamaine" jaoks. Näitus toimus Tallinna Teletornis.
Juunikuu parim trükireklaam oli "Ebamaine"
EKA moedisaini tudeng Kertu Kivisik selgitab, et reklaami loomisel lähtuti asukohast ning näituse kontseptsioonist. Ideeks sai luua midagi müstilist, säilitades puhtus ja lihtsus. Põhirõhk otsustati panna fotodele. Nendele lisatud kujundusega sooviti vihjata näituse välimusele, kus iga tudeng ehitas oma eksponeeritava loomingu ümber struktuurse ja õhulise kesta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele