• 18.12.15, 15:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Coca-Cola HBC Baltikumi turundusjuht Monika Rajamäe: Anna tarbijale sisu, mida ta saab jagada

Maailma kõige väärtuslikum joogibränd, suurima fännide arvuga brändi lehekülg Facebookis, armastatud bränd nendegi jaoks, kes ise toodet ei tarbi – kuidas on Coca-Cola end sellisele positsioonile turundanud? „Lähtume sellest, mis on meie tarbijale oluline. Tähtis on anda talle sisu, milles ta saab osaleda ja mida ta saab jagada. Andes õige sisendi, jagab tarbija seda meie eest,“ rääkis Coca-Cola HBC Baltikumi turundusjuht Monika Rajamäe 16. detsembril Best Marketing Clubis.
Coca-Cola
  • Coca-Cola
Kümme aastat Coca-Colas töötanud Rajamäe selgitas, et Coca-Cola kaubamärki omab ning strateegilise turunduse ja reklaami eest vastutab The Coca-Cola Company. Jookide tootmise, jaotuse ja kaubandusturundusega tegelevad aga villijad. Baltikumis villib ja müüb Coca-Cola tooteid maailma suuruselt teine villimispartner, 28 riigis tegutsev Coca-Cola HBC.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele