• 18.12.15, 15:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Coca-Cola HBC Baltikumi turundusjuht Monika Rajamäe: Anna tarbijale sisu, mida ta saab jagada

Maailma kõige väärtuslikum joogibränd, suurima fännide arvuga brändi lehekülg Facebookis, armastatud bränd nendegi jaoks, kes ise toodet ei tarbi – kuidas on Coca-Cola end sellisele positsioonile turundanud? „Lähtume sellest, mis on meie tarbijale oluline. Tähtis on anda talle sisu, milles ta saab osaleda ja mida ta saab jagada. Andes õige sisendi, jagab tarbija seda meie eest,“ rääkis Coca-Cola HBC Baltikumi turundusjuht Monika Rajamäe 16. detsembril Best Marketing Clubis.
Coca-Cola
  • Coca-Cola
Kümme aastat Coca-Colas töötanud Rajamäe selgitas, et Coca-Cola kaubamärki omab ning strateegilise turunduse ja reklaami eest vastutab The Coca-Cola Company. Jookide tootmise, jaotuse ja kaubandusturundusega tegelevad aga villijad. Baltikumis villib ja müüb Coca-Cola tooteid maailma suuruselt teine villimispartner, 28 riigis tegutsev Coca-Cola HBC.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 27.08.25, 12:57
OMD otsib uut meediastrateegi-kliendihaldurit
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele