• 17.12.13, 16:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Viis ajatut reklaamilugu

Creative Unioni agentuurid on end sisse seadmas Navigatori Ärimajas. Kolimise käigus on välja tulnud nii mõnedki "reklaamikondid" ja seda ka kõige otsesemas mõttes. Mõned värvikamad lood leitud asjadest said kirja pandud: Rock: ühe suve õlu. Aasta jagu esikaane pindu. Esimese reklaamiõpiku sünd. ETV kui ajapeegel. Suhkrukriis toob maineka reklaamiauhinna. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele