• 17.12.13, 16:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Viis ajatut reklaamilugu

Creative Unioni agentuurid on end sisse seadmas Navigatori Ärimajas. Kolimise käigus on välja tulnud nii mõnedki "reklaamikondid" ja seda ka kõige otsesemas mõttes. Mõned värvikamad lood leitud asjadest said kirja pandud: Rock: ühe suve õlu. Aasta jagu esikaane pindu. Esimese reklaamiõpiku sünd. ETV kui ajapeegel. Suhkrukriis toob maineka reklaamiauhinna. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele