Autor: Silja Oja • 19. oktoober 2012
Ainult tellijatele

Raimo Matvere annab nõu: veebikanalite sisuloome etapid ja tööriistad

Eelmises artiklis rääkisin sellest, et sisuloome pole vaid fotod ja copywriting, vaid tähendab ka palju korralduslikku tööd ning planeerimist. Seekord kirjeldan täpsemalt nelja sisuloome mudelit ja annan ka paar praktilist tööriista.

Sea eesmärgid ja leia sobivad mõõdikud

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700