• 12.05.25, 12:19

Uue raadioloa saaja fookuses on hiphop ja urban

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti (TTJA) läbiviidud raadioloa konkursi tulemusel anti välja uus üleriigiline tegevusluba raadioteenuse osutamiseks OÜ-le Lege Raadio.
Uue raadioloa saaja fookuses on hiphop ja urban
  • Foto: Unsplash
„Möödunud suvel toimunud konkursi tulemusena jäi sektori huvi puuduse tõttu välja andmata raadioluba Tallinna Nõmme piirkonna sagedusele. Kuna selle aasta alguseks olid mitmed raadioettevõtjad näidanud huvi selles piirkonnas tegevust alustada, siis otsustasime koostöös Kultuuriministeeriumiga välja kuulutada raadioloa konkursi uuele tegevusloale perioodiks 19.05.2025–16.11.2031. Konkursi tulemusena saab võimaluse turule tulla uus raadiojaam Legendaarne Raadio, mis keskendub hiphop ja urban kultuuri tutvustamisele ning püüab kõnetada just noori raadiokuulajaid. Noortele suunatud raadio, mis keskendub hiphop ja urban kultuurile, on seni raadiomaastikult puudu. Samuti annab täna väljastatud meedialuba raadiojaamale tulevikus paindlikud võimalused digiraadio eetri kaudu oma leviala laiendada,“ kommenteeris TTJA peadirektor Kristi Talving.

Seotud lood

Uudised
  • 24.04.25, 10:11
Elmar on absoluutselt kõigutamatu
Raadio Elmar troonib erakanalite turul nii päevases, nädalases kui ka kuises arvestuses, selgub uuringufirma Kantar Emor värskest audiotarbimise uuringust.
Saated
  • 22.04.25, 14:00
Turundus, mida iial ei näe: kuidas reklaamida matuseteenust või Ferrarit?
Milline näeb välja turundus, kui toodet ei saa või ei tohiks turundada traditsioonilisel viisil? Saates „Eetris on turundusuudised“ võetakse vaatluse alla valdkonnad, kus tavapärased võtted ei toimi: eksklusiivsed sportautod ja matuseteenused.
Uudised
  • 14.03.25, 11:04
Uus ajastu raadiomaailmas: Levira ja Duo Media käivitavad digiraadio levivõrgu
Levira ja Duo Media sõlmisid lepingu, mille kohaselt rajab Levira DAB+ digiraadio levivõrgu, kus hakkab oma raadiokanaleid edastama Duo Media. Ühes võrgus levib kuni 14 digiraadio kanalit.
Uudised
  • 04.03.25, 11:06
Brändi kasvatamine või kiire kasum? Õige meediavalik toob mõlemad
Harjume uuesti mõttega, et bränding on investeering, soovitab Eesti Ringhäälingute Liidu tegevjuht Hanno Kindel.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele