• 22.04.25, 14:00

Turundus, mida iial ei näe: kuidas reklaamida matuseteenust või Ferrarit?

Milline näeb välja turundus, kui toodet ei saa või ei tohiks turundada traditsioonilisel viisil? Saates „Eetris on turundusuudised“ võetakse vaatluse alla valdkonnad, kus tavapärased võtted ei toimi: eksklusiivsed sportautod ja matuseteenused.
Turundus, mida iial ei näe: kuidas reklaamida matuseteenust või Ferrarit?
Saatekülalised on Scuderia Tallinn esinduse juht Torsten Kihlman ja Tartu Krematooriumi direktor Andres Tõnissoo.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele