• 23.03.12, 15:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cherry: 5 nõuannet edukaks voucherikampaaniaks

Viimastel päevadel on turundus- ja müügiproffide seas laineid löönud Ekke Lainsalu blogipostitus, mis tõi elava diskussiooni kaasa ka Peep Laja Facebooki lehel. Järgnevad Cherry turundusjuhi Martin Kõiva mõtteterad samal teemal.
Ekke toob postituses välja tõsiasja, et paljud teenindusettevõtted ei adu voucherikampaaniate tegemise peamist mõtet, milleks on eelkõige turundus ning uutele klientidele oma teenuse katsetamiseks soodsa võimaluse andmine. Ent kuidas tagada pikaajaline efekt ning pöörata uudishimulikud katsetajad püsiklientideks ja müügiks?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele