Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Cherry: 5 nõuannet edukaks voucherikampaaniaks
Viimastel päevadel on turundus- ja müügiproffide seas laineid löönud Ekke Lainsalu blogipostitus, mis tõi elava diskussiooni kaasa ka Peep Laja Facebooki lehel. Järgnevad Cherry turundusjuhi Martin Kõiva mõtteterad samal teemal.
Ekke toob postituses välja tõsiasja, et paljud teenindusettevõtted ei adu voucherikampaaniate tegemise peamist mõtet, milleks on eelkõige turundus ning uutele klientidele oma teenuse katsetamiseks soodsa võimaluse andmine. Ent kuidas tagada pikaajaline efekt ning pöörata uudishimulikud katsetajad püsiklientideks ja müügiks?
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.