Ekke toob postituses välja tõsiasja, et paljud teenindusettevõtted ei adu voucherikampaaniate tegemise peamist mõtet, milleks on eelkõige turundus ning uutele klientidele oma teenuse katsetamiseks soodsa võimaluse andmine. Ent kuidas tagada pikaajaline efekt ning pöörata uudishimulikud katsetajad püsiklientideks ja müügiks?
1. Voucheriga klient = võimalusNagu Ekkegi kirjutab, ei tohi käsitleda voucheriga klienti kuidagi alaväärsena, sest ta on teenuse ostnud suure soodustusega. Vastupidi, see klient peab saama eriti kvaliteetse teeninduse osaliseks, sest iga Cherry kampaania üheks peamiseks eesmärgiks on uute klientide võitmine. Seda on aga võimalik saavutada üksnes enda ettevõtet parimast küljest näidates. Arusaadavalt ei pruugi seda mõista aga iga klienditeenindaja ning siin ongi sinu ülesanne oma personalile seda kommunikeerida.