23. märts 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Cherry: 5 nõuannet edukaks voucherikampaaniaks

Viimastel päevadel on turundus- ja müügiproffide seas laineid löönud Ekke Lainsalu blogipostitus, mis tõi elava diskussiooni kaasa ka Peep Laja Facebooki lehel. Järgnevad Cherry turundusjuhi Martin Kõiva mõtteterad samal teemal.

Ekke toob postituses välja tõsiasja, et paljud teenindusettevõtted ei adu voucherikampaaniate tegemise peamist mõtet, milleks on eelkõige turundus ning uutele klientidele oma teenuse katsetamiseks soodsa võimaluse andmine. Ent kuidas tagada pikaajaline efekt ning pöörata uudishimulikud katsetajad püsiklientideks ja müügiks?

1. Voucheriga klient = võimalusNagu Ekkegi kirjutab, ei tohi käsitleda voucheriga klienti kuidagi alaväärsena, sest ta on teenuse ostnud suure soodustusega. Vastupidi, see klient peab saama eriti kvaliteetse teeninduse osaliseks, sest iga Cherry kampaania üheks peamiseks eesmärgiks on uute klientide võitmine. Seda on aga võimalik saavutada üksnes enda ettevõtet parimast küljest näidates. Arusaadavalt ei pruugi seda mõista aga iga klienditeenindaja ning siin ongi sinu ülesanne oma personalile seda kommunikeerida.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700