Ainult tellijatele
23. märts 2012
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Cherry: 5 nõuannet edukaks voucherikampaaniaks

Viimastel päevadel on turundus- ja müügiproffide seas laineid löönud Ekke Lainsalu blogipostitus, mis tõi elava diskussiooni kaasa ka Peep Laja Facebooki lehel. Järgnevad Cherry turundusjuhi Martin Kõiva mõtteterad samal teemal.

Ekke toob postituses välja tõsiasja, et paljud teenindusettevõtted ei adu voucherikampaaniate tegemise peamist mõtet, milleks on eelkõige turundus ning uutele klientidele oma teenuse katsetamiseks soodsa võimaluse andmine. Ent kuidas tagada pikaajaline efekt ning pöörata uudishimulikud katsetajad püsiklientideks ja müügiks?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700