• 17.03.12, 16:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundustegu 2011 Grand Prix: Prisma Hinnagarantii

Reedel, 16. märtsil jagati Tallinnas Nokia Kontserdimajas toimunud turunduskonverentsil Password 2012 Eesti olulisemaid turundusauhindu. Aasta Turundustegu 2011 Grand Prix võitis Prisma Hinnagarantii.
Eesti Turunduse parimad 2011 Passwordi auhinnagalal Nokia Kontserdisaali laval 16. märtsil 2012

Seotud lood

Uudised
  • 19.03.12, 09:23
Emotsionaalselt ja ratsionaalselt Passwordist
Nii nagu palju häid lambaid mahub ühte lauta, mahub ka palju häid etteasteid Passwordile. Täpsemalt Passwordi teisele päevale, mil oli mahti ka ise osaleda.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele