• 17.03.12, 16:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundustegu 2011 Grand Prix: Prisma Hinnagarantii

Reedel, 16. märtsil jagati Tallinnas Nokia Kontserdimajas toimunud turunduskonverentsil Password 2012 Eesti olulisemaid turundusauhindu. Aasta Turundustegu 2011 Grand Prix võitis Prisma Hinnagarantii.
Eesti Turunduse parimad 2011 Passwordi auhinnagalal Nokia Kontserdisaali laval 16. märtsil 2012

Seotud lood

Uudised
  • 19.03.12, 09:23
Emotsionaalselt ja ratsionaalselt Passwordist
Nii nagu palju häid lambaid mahub ühte lauta, mahub ka palju häid etteasteid Passwordile. Täpsemalt Passwordi teisele päevale, mil oli mahti ka ise osaleda.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele