• 17.03.12, 16:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundustegu 2011 Grand Prix: Prisma Hinnagarantii

Reedel, 16. märtsil jagati Tallinnas Nokia Kontserdimajas toimunud turunduskonverentsil Password 2012 Eesti olulisemaid turundusauhindu. Aasta Turundustegu 2011 Grand Prix võitis Prisma Hinnagarantii.
Eesti Turunduse parimad 2011 Passwordi auhinnagalal Nokia Kontserdisaali laval 16. märtsil 2012

Seotud lood

Uudised
  • 19.03.12, 09:23
Emotsionaalselt ja ratsionaalselt Passwordist
Nii nagu palju häid lambaid mahub ühte lauta, mahub ka palju häid etteasteid Passwordile. Täpsemalt Passwordi teisele päevale, mil oli mahti ka ise osaleda.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele