• 19.03.12, 09:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Emotsionaalselt ja ratsionaalselt Passwordist

Nii nagu palju häid lambaid mahub ühte lauta, mahub ka palju häid etteasteid Passwordile. Täpsemalt Passwordi teisele päevale, mil oli mahti ka ise osaleda.
Nagu igal taolisel konverentsil, oli ka Passwordil lugu sama: ootus oli, et väljakäidud kopsaka rahasumma eest saaks ka väärilist sisu, kas siis teadmisi või meelelahutust, pigem aga ikka esimest, sest nii tasub investeering end tegelikult ka ära. Vähemalt ratsionaalses plaanis. Teada oli ka see, et kas ma lahkun sealt rahulolevalt või kripeldustindega, sõltub igast üksikust esinejast, tema karismaatilisusest, võimest oma sõnum pärale viia.

Seotud lood

Uudised
  • 17.03.12, 16:18
Turundustegu 2011 Grand Prix: Prisma Hinnagarantii
Reedel, 16. märtsil jagati Tallinnas Nokia Kontserdimajas toimunud turunduskonverentsil Password 2012 Eesti olulisemaid turundusauhindu. Aasta Turundustegu 2011 Grand Prix võitis Prisma Hinnagarantii.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele