• 29.12.11, 13:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estonian Air võitis SimpliFlyingu lennufirmade turundusuuenduste topi

Maailma üks juhtivaid firmasid lennufirmade klientide tulemusliku kaasamise valdkonnas ehk SimpliFlying reastas maailma lennufirmade 2011. aasta innovatsioonid turunduse ja sotsiaalmeedia vallas.
Esimesel kohal on SimpliFlyingu edetabelis Estonian Air oma Facebooki-põhise lojaalsusprogrammiga AirScore.

Seotud lood

Uudised
  • 07.12.11, 10:09
Estonian Air võitis Miamis sotsiaalmeedia turunduse auhinna
Estonian Air võitis eelmisel nädalal Miamis toimunud ülemaailmsel lennufirmade turunduskonkursil Mega Awards peaauhinna sotsiaalmeedia kategoorias.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele