• 30.11.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rock Tabula Raza kampaania 10 parimat 6-paki kujundust jõuavad lähipäevil poodidesse

Rock Tabula Raza kampaania võimalusest disainida ise Rocki 6-pakk haaras kinni 8292 inimest. Kampaanialehte vaadati kokku 628 442 korda. Kümme kõige silmapaistvama disainiga Rocki 6-pakki valis välja žürii eesotsas reklaamiagentuuri Der Tank juhi Joel Volkoviga. Poodidesse jõuavad 10 parima kujundusega Rock 6-pakki lähipäevil.
Võidutööde autorid on Maarja Puustusmaa, Klaus Klimberg, Ulla Kask, Taavi Lätt, Sven Kristjansen, Siim Tuksam, Mikk Teng, Mihkel Ambre, Erik Heinsalu ja Enrico Järna.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele