Rock Tabula Raza kampaania võimalusest disainida ise Rocki 6-pakk haaras kinni 8292 inimest. Kampaanialehte vaadati kokku 628 442 korda. Kümme kõige silmapaistvama disainiga Rocki 6-pakki valis välja žürii eesotsas reklaamiagentuuri Der Tank juhi Joel Volkoviga. Poodidesse jõuavad 10 parima kujundusega Rock 6-pakki lähipäevil.
Võidutööde autorid on Maarja Puustusmaa, Klaus Klimberg, Ulla Kask, Taavi Lätt, Sven Kristjansen, Siim Tuksam, Mikk Teng, Mihkel Ambre, Erik Heinsalu ja Enrico Järna.
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“