16. november 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tuks ja Nurr ehk kuidas šokolaad aitas kõnnirobotit osta

Reklaamiagentuur Ecwador pakkus Kalevile välja idee müüa kahte kampaaniašokolaadi ka veebis ning anda šokolaadi pakendil olevatele kutsule ja kiisule nimed - Tuks ja Nurr. Kuna Kalev toetas 50 sendiga iga šokolaadi ostult halvatusega inimeste taas kõndima õpetamiseks kõnniroboti ostmist, sobis see väga hästi sõnumiga "Tee sõbrale heameelt", mida hüüti MSN messengeri allservas, Orkutis ja Facebookis. Hoolimata kampaania korraldajate algsest kõhklusest saadeti ja osteti šokolaade päris usinasti ning planeeritud annetussuma sai täis. Kampaania toimus septembris 2009.

Reklaamiagentuuri Ecwador loovjuht Uku Nurk räägib kampaaniast lähemalt:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700