• 20.05.08, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti meediareklaamituru I kvartali käive ulatus 407 miljonini

TNS Emori reklaamipanuste monitooringu AdEx andmetel oli meediareklaamituru käive käesoleva aasta esimesel kvartalil 407 miljonit krooni. Eelmisel aastal samal ajal oli see 412 miljonit krooni, mis annab tulemuseks väikese, ca 1% languse.
Eesti meediareklaamimaailm on juba mitmeid aastaid harjunud kahekohaliste kasvuprotsentidega, seega tundub eelpool toodud muutus väga drastilisena. Seekord tuleb aga kvartaalset muutust vaadata tavapärasest veidi erinevas kontekstis – tõi ju eelmise aasta esimeses kvartalis kulmineerunud XI Riigikogu valimiskampaania meediakanaleile märgatavat lisaraha, mida sel aastal turul enam ei olnud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele