Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti meediareklaamituru I kvartali käive ulatus 407 miljonini
TNS Emori reklaamipanuste monitooringu AdEx andmetel oli meediareklaamituru käive käesoleva aasta esimesel kvartalil 407 miljonit krooni. Eelmisel aastal samal ajal oli see 412 miljonit krooni, mis annab tulemuseks väikese, ca 1% languse.
Eesti meediareklaamimaailm on juba mitmeid aastaid harjunud kahekohaliste kasvuprotsentidega, seega tundub eelpool toodud muutus väga drastilisena. Seekord tuleb aga kvartaalset muutust vaadata tavapärasest veidi erinevas kontekstis – tõi ju eelmise aasta esimeses kvartalis kulmineerunud XI Riigikogu valimiskampaania meediakanaleile märgatavat lisaraha, mida sel aastal turul enam ei olnud.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.