Reklaamiagentuuri Optimist juht Magnus Lužkov rääkis, et kuigi praegu on ehk mõni töö edasi lükkunud, siis enim on sõja tõttu kannatanud inimeste meeleolu.
Tema sõnul ei ole võimalik praeguses olukorras teha töid, mis on seotud huumoriga. „Jube raske on teha mingit naljakat reklaami, kui samal ajal tapetakse lapsi,” lisas ta.
Lisaks rääkis ta kriiside mõjust agentuuridele. Tema hinnangul ollakse kriisidega harjunud ning agentuurid on kiired muutujad ja kohanejad.
Intervjuust kuuletegi reklaamiagentuuri Optimist juhi Magnus Lužkoviga reklaamitööstuse olukorrast, sellest, kuidas on Ukraina sõda mõjutanud agentuuri tegemisi, mida reklaamimaailmas praegu väärtustatakse ning mis on olnud agentuurile suurimad väljakutsed.
Intervjueeris Anete Hela Pulk.
Foto: Erlend Štaub.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.