Bauer Media Outdoor Estonia tõi täna, 1. detsembril Baltikumi turule uued programmaatilise välireklaami lahendused, millega saab reklaami juhtida reaalajas.
Uue tehnoloogilise lahendusega lubatakse reklaamiostjatele ja meediaagentuuridele rohkem paindlikkust, täpsust ja tõhusust välireklaami kampaaniate planeerimisel ja ostmisel.
Nelja aasta eest tehnoloogiaettevõttena alustanud Digiposter OÜ on vaid mõne aastaga kasvanud välja välimeediaettevõtteks, kelle digitaalne reklaampindade portfell üha kopsakamaks paisub ning arvestatavat konkurentsi pakub.
Enamik Eesti suuremaid reklaamimüügi kanaleid koges möödunud aastal müügimahtude langust või seisu, mis viitab turu ja reklaamieelarvete ettevaatlikule kohandumisele majanduse jahtumise foonil.
„Võimatu“ reklaam on midagi, mis kompab reaalsuse piire ning paneb inimesed peatuma ja jagama. Vaatame selles artiklis lähemalt, kuidas Louis Vuitton, PODS ja Maybelline selle teoks on teinud.