• 25.11.25, 10:29

SEB valis uue meediaagentuuri

Konkurss kestis pool aastat, hõlmates algselt tutvumiskoosolekuid kuue agentuuri tiimidega ning lõpetades strateegilise briifi lahendamisega kolme finalisti poolt.
SEB Eesti turundus- ja kommunikatsioonidivisjoni juht Silver Vohu
  • SEB Eesti turundus- ja kommunikatsioonidivisjoni juht Silver Vohu
  • Foto: SEB Eesti
Selle aasta kevadel kuulutas SEB Pank välja meediaagentuuri avaliku hanke, et leida endale Eestis, Lätis ja Leedus sobiv partner. Eesmärgiks oli jätkata või alustada koostööd agentuuriga, kes ühtpidi suudab näha suurt strateegilist pilti, teisalt reageerida kiirelt igapäevastele taktikalistele vajadustele; katta kolme Balti riiki, kuid olla tugevalt esindatud igas riigis kohapeal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele