• 29.09.25, 10:40

CASE STUDY | Aasta Digitegu 2025 võitja MediaBroker rakendas Tele2 peal SEM strateegiat

Strateegia, mille fookuses olid täpne sihtimine ja eelarve maksimaalne efektiivsus, tõi Tele2-le kaasa korraliku efektiivsuse hüppe.
CASE STUDY | Aasta Digitegu 2025 võitja MediaBroker rakendas Tele2 peal SEM strateegiat
  • Foto: Andras Kralla
PROBLEEM

Seotud lood

Uudised
  • 19.09.25, 15:21
Milline on Eesti parim digitöö? Aasta Digitegu 2025 grand prix on selgunud!
Täna Tallinna Loomaaia keskkonnahariduskeskuses toimuval digiturunduse aastakonverentsil tulid muu hulgas esitlusele Aasta Digitegu 2025 võidutööd ja kuulutati välja parimatest parim digiturunduse kampaania ehk grand prix.
Uudised
  • 22.09.25, 11:29
GALERII | Best Internet 2025
19. septembril toimus Tallinna Loomaaia keskkonnahariduskeskuses digiturunduse aastakonverents Best Internet 2025, kus tulid tulid esitlusele ja autasustati ka Aasta Digitegu 2025 võidutöid ning selgitati välja parimatest parim digiteo ehk grand prix'.
Uudised
  • 05.08.25, 11:22
Saa tuttavaks Aasta Digitegu 2025 žüriiga
Aasta Digitegu 2025 konkurss on täies hoos. Töid saab esitada 8. septembrini ning võidutööd tulevad esitlemisele 19. septembril Tallinna Loomaaia Keskkonnahariduskeskuses toimuval digiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2025. Vaata, kes kuuluvad sel aastal Aasta Digitegu žürii koosseisu.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele