19. septembril toimus Tallinna Loomaaia keskkonnahariduskeskuses digiturunduse aastakonverents Best Internet 2025, kus tulid tulid esitlusele ja autasustati ka Aasta Digitegu 2025 võidutöid ning selgitati välja parimatest parim digiteo ehk grand prix'.
Äripäeva iga-aastane digiturunduse konverents Best Internet 2025 pakkus nii praktilisi tööriistu kui ka inspiratsiooni, kuidas kiiresti arenevas keskkonnas edu saavutada.
Laval käisid mitmed tuntud turundus- ja tehnoloogiaeksperdid. Tehisintellekti praktilisi võimalusi turunduses avas
Gerlyn Tiigemäe,
Fred Koppel ja
Raido Tamar selgitasid, millised trendid hakkavad kujundama Google Ads’i ja SEO tulevikku.
Rahvusvahelist perspektiivi tõi Ühendkuningriigist pärit digistrateeg Lars Silberbauer, kes rääkis brändi ehitamisest ja kestlikust positsioonist globaalsel turul.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Andmekaitse ja regulatsioonide muutuste teemal tegi ettekande
Krete Paal, rõhutades GDPR-i ja AI regulatsioonide mõju igapäevasele turundustööle. Meiliturunduse tõhususest ja mõõdikute kasutamisest B2B valdkonnas rääkis
Sander Aavik. Konverentsi lõpetas
Bo Britt Peet, kes keskendus automatiseeritud turundusele ja kliendireiside juhtimisele.
Traditsiooniliselt tulid konverentsil esitlusele ka Aasta Digutegu 2025 võidutööd, mida oli kokku seitse, ning žürii selgitas välja ka kategooriateülese
grand prix'.
Vaata, millised olid sel aastal Aasta Digitegu 2025 võidutööd ja kes võitis grand prix.
Vaata fotogaleriid ka Aasta Digitegu 2025 esitlustest jaautasustamisest.
Fotograaf: Andras Kralla
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!