Kuigi B2B-meiliturundus on turunduskanal, mis suudab väikeste eelarvetega tuua suuri tulemusi, on see valdkond Eestis veel üsna algusjärgus, tõdeb B2B-meiliturunduse ekspert ja digiturunduse aastakonverentsi Best Internet üks esinejatest Sander Aavik.

- B2B-meiliturunduse ekspert ja digiturunduse aastakonverentsi Best Internet üks esinejatest Sander Aavik
Mis Teid isiklikult B2B ja meiliturunduse juures kõige rohkem köidab? Kui kiiresti kõnealune valdkond (nii tehniliselt kui põhimõtetelt) muutub?
B2B-meiliturundus on üks kuluefektiivsemaid turunduskanaleid. Ehk suhteliselt väikeste eelarvetega on võimalik hankida suuri käibeid. Valdkond on väga dünaamiline. Need meetodid, mis toimisid 2 aastat tagasi. ei pruugi enam töötada.
Kuidas hindate B2B-meiliturunduse kvaliteeti Eestis? Milline on Teie kogemuse järgi kõige suurem valearusaam B2B-meiliturundusest?
Artikkel jätkub pärast reklaami
Eestis on B2B-meiliturundus hetkel veel väga lapsekingades. Teenusepakkujana pole meil selles valdkonnas ühtegi arvestatavat konkurenti. Samas mõnes ettevõttes teeb sisemine tiim täitsa head tööd selles osas.
Millele tuleks B2B-meiliturunduses täiesti nullist alustades esimesena keskenduda?
Tuleb õppida. Võtke YouTube lahti ja hakake aga videosid vaatama.
Vaata
19. septembril Tallinna Loomaaia Keskkonnahariduskeskuses toimuva digiturunduse aastakonverentsi
Best Internet 2025 infot, esinejaid ja programmi
SIIT.Registreeri end üritusele soodushinnaga
399 eurot (494,76 eurot KM-iga)
SIIN. Soodsam hind kehtib veel
11. septembrini (k.a).
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!