• 26.08.25, 14:05

Tuntud Eesti moelooja sattus nimekaaperduse ohvriks

Välisturgudele laienemisel avastas moelooja Reet Aus hiljuti, et Hiina ettevõte oli USA patendiametis registreerinud kaubamärgi REETAUS rõivaste kategoorias. Disainer on pahatahtlikku registreeringu nüüdseks vaidlustanud.
Tuntud Eesti moelooja sattus nimekaaperduse ohvriks
  • Foto: Patendiamet
Reet Aus on omanimelisele kaubamärgile saanud Eesti Patendiametis kaitse juba 2020. aastal. „Kuid nüüd, kui laieneme järjest enam Eestist välja, oleks tulnud varakult mõelda ka rahvusvahelisele kaitsele. Meil ongi käimas praegu vaidlus USAs, kus keegi teine jõudis minu nime kaubamärgina registreerida,“ nentis Aus. Moelooja usub, et kui ta oleks oma nime ise õigel ajal seal kaubamärgistanud, poleks ta täna sellises olukorras.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 11.08.25, 09:00
Patendiametiga on oodatud liituma kommunikatsioonijuht
Kandideerimise tähtaeg: 31.08.2025
Uudised
  • 03.07.25, 12:23
Eesti Post pani oranžile värvile käpa peale
Eesti Post, tuntud peamiselt Omniva brändi alt, on Patendiametis registreerinud üksnes oranžist toonist koosneva kaubamärgi.
Uudised
  • 15.05.25, 09:38
Nimi, laul ja lips: kuidas Tommy Cash oma loomingut turvab
Kui keegi saab nii kuulsaks nagu Tommy Cash, muutub ta brändiks, mida võidakse püüda kopeerida ja ära kasutada. Selle vastu on artist juba tegutsema asunud, kaitstes oma nime kaubamärgina.
Uudised
  • 27.05.25, 10:36
Patendiameti kuu kaubamärk on A. Le Coqi LONGIME KOOS
Kaubamärgi idee sündis klassikalisest kohvinurga vestlusest meie loovagentuuriga Taevas Ogilvy ning kasvas välja orgaaniliselt, ütleb A. Le Coq brändijuht Pilvi Tering.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele