• 29.05.25, 08:46

Orgaaniline sisu on kadumas – tööandja saadikute ajastu kogub hoogu

Aprilli lõpus tuli välja Linkedini raport, mis on andmepõhine allikas sellest, kuidas LinkedIni algoritm üldse toimib. Ettevõtete loodaval sisul on voogudes aina väiksem osakaal, kirjeldab Signe Ventsel.
Orgaaniline sisu on kadumas – tööandja saadikute ajastu kogub hoogu
  • Foto: Joanna Jõhvikas
Üks oluline leid sellest raportist on see, et ettevõtete orgaaniline sisu on feed’ist peaaegu kadunud. Mida see tähendab? Just seda, et ettevõtete lehed peavad järjest enam tuginema kas tasulisele reklaamile või töötajate jagatud sisule ehk fookus liigub aina enam teadlikele ja julgetele tööandja saadikutele.

Seotud lood

Uudised
  • 28.05.25, 13:25
Disainer kaosest brändinguturul: agentuurid teevad praaki, aga keegi küsimusi ei küsi
Lisatud nõuanded, mida tähele panna tasub
Hiljuti kirjeldas disainer Gert Köster Eesti disainerite kinnises Facebooki grupis üht oma lauale jõudnud tuntud agentuuri tööd, milles olid sees põhimõttelised tehnilised vead. Kuid see ei ole sugugi ainukordne taoline juhtum.
Uudised
  • 21.04.25, 10:30
5 sammu, kuidas tugev tööandja turundus müüki ja kasumit võib suurendada
Tänapäeva turundus ei alga kliendist, vaid sinu enda inimestest – kui sa ei turunda oma organisatsiooni parimatele talentidele, jääb ka klient lubatud väärtusest ilma, kirjutab Motivaatori juht Kaido Pajumaa.
Uudised
  • 02.12.24, 11:51
Tööandja bränding: inimkesksus on vaieldamatu võitja
Edukad ettevõtted hoiavad järjest rohkem fookuses oma inimesi ning brändisaadikud esindavad brändi isiklike lugude, kogemuste ja emotsioonide kaudu, kirjutavad Evelin Org ja Olesija Saue.
Uudised
  • 07.08.24, 11:24
Tööandja bränding on kahesuunaline protsess
Tööandja brändingu käigus luuakse ja hallatakse ettevõtte mainet ja imagot tööandjana, sõnastab Instari projektijuht Birgit Ruunik lihtsa põhitõe, millest tänapäeval ei saa mööda vaadata küll ühegi ettevõtte juht.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele