Orgaaniline sisu on kadumas – tööandja saadikute ajastu kogub hoogu
Aprilli lõpus tuli välja Linkedini raport, mis on andmepõhine allikas sellest, kuidas LinkedIni algoritm üldse toimib. Ettevõtete loodaval sisul on voogudes aina väiksem osakaal, kirjeldab Signe Ventsel.
Üks oluline leid sellest raportist on see, et ettevõtete orgaaniline sisu on feed’ist peaaegu kadunud. Mida see tähendab? Just seda, et ettevõtete lehed peavad järjest enam tuginema kas tasulisele reklaamile või töötajate jagatud sisule ehk fookus liigub aina enam teadlikele ja julgetele tööandja saadikutele.
Hiljuti kirjeldas disainer Gert Köster Eesti disainerite kinnises Facebooki grupis üht oma lauale jõudnud tuntud agentuuri tööd, milles olid sees põhimõttelised tehnilised vead. Kuid see ei ole sugugi ainukordne taoline juhtum.
Tänapäeva turundus ei alga kliendist, vaid sinu enda inimestest – kui sa ei turunda oma organisatsiooni parimatele talentidele, jääb ka klient lubatud väärtusest ilma, kirjutab Motivaatori juht Kaido Pajumaa.
Edukad ettevõtted hoiavad järjest rohkem fookuses oma inimesi ning brändisaadikud esindavad brändi isiklike lugude, kogemuste ja emotsioonide kaudu, kirjutavad Evelin Org ja Olesija Saue.
Tööandja brändingu käigus luuakse ja hallatakse ettevõtte mainet ja imagot tööandjana, sõnastab Instari projektijuht Birgit Ruunik lihtsa põhitõe, millest tänapäeval ei saa mööda vaadata küll ühegi ettevõtte juht.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.