Oscarite gala reklaamipausid tõid fookusesse kaskadööride valupunktid
Kaks ülikondades meest kohvikus kaklemas. Naised läbi klaasist akende, helikopteritest ja hoonetest hüppamas. Juht, kes laseb kõrbes oma autoga õhku hunniku televiisoreid.
Kõik teavad, et inimese tähelepanuvõime on vaid mõned sekundid. Just seepärast on turundajad kolinud digikanalitesse, kus lubatakse täpset sihtimist ja mõõdetavaid tulemusi. Ometi peitub reklaami tegelik jõud hoopis usaldusväärsuses, emotsioonides ja mälus püsimises – just siin on televisioonil selge eelis. Telereklaami mõju avab TV3 müügidirektor Aivo Kütt.
Kampaania korraldamise eest vastutav Terviseameti ennetustöö spetsialist Kelli Suvi ütles, et paaripäevane „libakampaania“ tõi ametile mitmeid teavitusi, sest ilusüstide reklaam on tegelikult keelatud.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.