• 10.03.25, 08:19

E-smaspäev kütab Eesti-sisesele kaubandusele hoogu juurde

Täna toimuvas Eesti e-poodide ühiskampaanias E-smaspäev osaleb eripakkumistega üle 320 veebipoe.
E-smaspäev kütab Eesti-sisesele kaubandusele hoogu juurde
  • Foto: Freepik
„Eesti e-kaubandus on jätkanud kiiret kasvu. Aasta algus tõi e-kaubanduses märkimisväärse mahu tõusu, kui eestlased tellisid jaanuaris pakiautomaatidesse ligi 15% rohkem pakke kui aasta tagasi samal ajal,“ ütles Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. „Monitoorime nüüdsest koos Omniva, DPD, Smartposti ja Venipakiga ka seda, kui palju pakkidest tellitakse Eesti või välismaistelt kaupmeestelt.“

Seotud lood

Uudised
  • 07.09.22, 10:16
E-smaspäev toimub edaspidi neli korda aastas
Tarbijate oodatud E-smaspäev toimub senise kahe korra asemel nüüd neli korda aastas. Ühiskampaania leiab Eesti E-Kaubanduse Liidu tegevjuhi Tõnu Väädi sõnul edaspidi aset märtsis, mais, septembris ja novembris ning seda iga kuu esimesel esmaspäeval.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.02.25, 15:01
5 praktilist sammu, kuidas oma äri 2025. aastal kasvatada
2025. aasta majanduskeskkond on ettearvamatu – turu dünaamika muutub kiiresti, geopoliitilised tegurid mõjutavad äritegevust ja sektoritevahelised erinevused süvenevad. Kuidas tagada, et su ettevõte ei jääks konkurentidest maha, vaid looks teadlikult kasvu ja ennetaks riske?
Uudised
  • 23.01.25, 14:00
Kas sinu ettevõte peab digiligipääsetavuse tagamiseks CVI-d muutma?
Alates 28. juunist 2025 peavad kõik toodete või teenuste ostmist pakkuvad veebikeskkonnad olema digiligipääsetavad. Kas nõuetele vastamiseks piisab pisiparandustest või eeldab see nii kategoorilisi ümberehitusi, et lihtsam oleks ehitada uus e-pood?
Uudised
  • 18.09.18, 14:14
ETKALi uueks juhiks saab E-kaubanduse Liitu juhtinud Signe Kõiv
Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liitu (ETKAL) asub alates oktoobrist juhtima hiljuti E-kaubanduse Liidust lahkunud Signe Kõiv, kes võtab rolli üle 2015. aastast tegevjuhi ametit pidanud Lola Tehverilt.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele