• 07.09.22, 10:16

E-smaspäev toimub edaspidi neli korda aastas

Tarbijate oodatud E-smaspäev toimub senise kahe korra asemel nüüd neli korda aastas. Ühiskampaania leiab Eesti E-Kaubanduse Liidu tegevjuhi Tõnu Väädi sõnul edaspidi aset märtsis, mais, septembris ja novembris ning seda iga kuu esimesel esmaspäeval.
Eesti E-Kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.
  • Eesti E-Kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.
„Selle nädala esmaspäeval korraldatud E-smaspäev õnnestus igati edukalt – nii pakkumiste ulatuse kui ka tarbijate tagasiside põhjal –, mistõttu oleme otsustanud juba järgmisel aastal E-smaspäeva korraldada neli korda. Ühiskampaania leiab edaspidi aset märtsis, mais, septembris ja novembris ning seda iga kuu esimesel esmaspäeval,“ ütles Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele