Tarbijate oodatud E-smaspäev toimub senise kahe korra asemel nüüd neli korda aastas. Ühiskampaania leiab Eesti E-Kaubanduse Liidu tegevjuhi Tõnu Väädi sõnul edaspidi aset märtsis, mais, septembris ja novembris ning seda iga kuu esimesel esmaspäeval.
„Selle nädala esmaspäeval korraldatud E-smaspäev õnnestus igati edukalt – nii pakkumiste ulatuse kui ka tarbijate tagasiside põhjal –, mistõttu oleme otsustanud juba järgmisel aastal E-smaspäeva korraldada neli korda. Ühiskampaania leiab edaspidi aset märtsis, mais, septembris ja novembris ning seda iga kuu esimesel esmaspäeval,“ ütles Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.