• 07.03.25, 13:28

Naistepäeva reklaamikampaaniad: inspireerivad lood või pealiskaudne turundus?

Mis teeb ühe naistepäeva reklaami silmapaistvaks? Ja kuidas tagada, et brändi sõnum oleks mõjus, mitte pelgalt oportunistlik?
McDonald’si 2018. aasta naistepäeva kampaania
  • McDonald’si 2018. aasta naistepäeva kampaania
  • Foto: Mike Blake
Iga aasta 8. märtsil tähistatakse rahvusvahelist naistepäeva – ülemaailmset tähtpäeva, millega tõstetakse esile naiste saavutusi, vastupidavust ja panust ühiskonda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele