• 07.03.25, 13:28

Naistepäeva reklaamikampaaniad: inspireerivad lood või pealiskaudne turundus?

Mis teeb ühe naistepäeva reklaami silmapaistvaks? Ja kuidas tagada, et brändi sõnum oleks mõjus, mitte pelgalt oportunistlik?
McDonald’si 2018. aasta naistepäeva kampaania
  • McDonald’si 2018. aasta naistepäeva kampaania
  • Foto: Mike Blake
Iga aasta 8. märtsil tähistatakse rahvusvahelist naistepäeva – ülemaailmset tähtpäeva, millega tõstetakse esile naiste saavutusi, vastupidavust ja panust ühiskonda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele