• 08.01.25, 07:03

Müsteerium: miks jõukad India naised Eestit fännavad?

Uuringu järgi suhtuvad India jõukad naised Eestisse ääretult positiivselt, kuid selle põhjused pole selged.
Müsteerium: miks jõukad India naised Eestit fännavad?
  • Foto: Pexels.com
Lisaks India jõukatele naistele soosivad Eestit kui riiki ka Poola ja Rootsi mehed.

Seotud lood

Uudised
  • 15.11.24, 10:03
Siuru bränd tõstab Tartu kultuurikeskuse uutesse kõrgustesse
Selle projektiga tegelemine ei olnud mitte ainult suur privileeg ja inspireeriv ettevõtmine, vaid ka loovprotsess oma parimal kujul, avaldas disainiagentuuri Bond loovjuht Nils Kajander.
Uudised
  • 23.12.24, 14:02
Uuring: tarbijatel on brändidele järjest kõrgemad nõudmised
Havasi ülemaailmsest brändiuuringust nähtub, et tarbijat ei peta enam tühjade lubadustega, vaid otsustavaks saab, kas need väärtused, millega brändid end identifitseerivad, väljenduvad ka tegudes.
Uudised
  • 28.10.24, 07:55
CASE STUDY | Teeme Ära sai uue nime ja näo
Me pole enam „see prügikoristusega tegelev organisatsioon“, märkis ZWEE tegevjuht Marianne Lõhmus.
Uudised
  • 12.11.24, 11:59
Askend: uus bränd, mis sihib uusi kõrgusi
Hiljuti tegutses Askend veel Wisercat Estonia nime all, kuid nüüd tundis meeskond, et aeg on muutuseks.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele