Millised olid 2024. aasta meeldejäävaimad turundusteod? 3. osa
Artiklisarja kolmandas osas räägivad 2024. aasta turundusmaastikust ning oma lemmikutest turunduskampaaniatest ja -aktsioonidest Goal Marketingi tegevjuht Marko Saue ning MediaBrokeri tegevjuht Kadri Konstantinov.
Artiklisarja esimeses osas räägivad 2024. aasta turundusmaastikust ning oma lemmikutest turunduskampaaniatest ja -aktsioonidest Alexela turundusjuht Mariliis Mähhar ning Tallinna Sadama turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Sirle Arro.
Artiklisarja teises osas räägivad 2024. aasta turundusmaastikust ning oma lemmikutest turunduskampaaniatest ja -aktsioonidest Media House’i tegevjuht Raido Raamat ning Atria Eesti turundusjuht Mirjam Endla.
Turunduskonverentsil Password 2025 tunnustame taas Aasta Turundusteo tiitliga meeldejäävamaid ning tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone 2024. aastast.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.