Lidl Eesti viib ka sel aastal läbi jõulukampaania, milles iga Lidlist ostetud heategevusliku pesukaru ja mängurongi pealt annetatakse raha MTÜ-le Minu Unistuste Päev.
Tänavu on pesukarudega liitunud mängurongid, mida saab samuti Lidli kauplustest osta. Iga müüdud pesukaru või mängurongi pealt annetab Lidl 2 eurot heategevusfondi Minu Unistuste Päev.
Tänavusel ADC*E (Art Directors Club of Europe) auhinnagalal pälvisid eelnimekirja tunnustuse põhivõistlusel kolm Eesti tööd ning tudengivõistlusel üks töö.
Pühade eel, kui tarbimismahud kasvavad, soovivad paljud brändid võimalikult palju nähtavust saada. Kui sinu sihtgrupp on Instagramis aktiivne, on influencer-turundus selleks üks parimaid võimalusi – seda enam, et paljud vaatavad kingiideede otsimisel just sotsiaalmeedia poole.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“