• 25.10.24, 16:01

Kertu Rooma: T1 kompab piire

T1 fookus on eristumisel, isegi kui see tähendab üllatavaid ja ootamatuid lahendusi, räägib keskuse turundusjuht Kertu Rooma.
T1-s on küll palju teha, aga on väga oluline, et inimesed koguksid energiat ka väljaspool keskust, arvab Kertu Rooma.
  • T1-s on küll palju teha, aga on väga oluline, et inimesed koguksid energiat ka väljaspool keskust, arvab Kertu Rooma.
  • Foto: Kalle Veesaar
Astusite T1 pardale 2020. aastal. Milline Teie varasem taust on? Kuidas jõudsite T1-te?

Seotud lood

Uudised
  • 01.11.23, 12:12
Hot Lipsi avamine T1 keskuses jõudis Euroopa juhtiva PR-konkursi piirkondlikku finaali
Hot Lips Erootikamaailma avamine T1 keskuses jõudis hinnatud PR- ja loovuskonkursi European Excellence Awards Balti kategooria finaali. Avamine toimus eelmise aasta novembri alguses.
Uudised
  • 01.04.24, 10:11
T1 kogemuslugu: mida teha probleemse brändiga?
Uuenduslikud lähenemised, mis toetuvad eristuvusele ja oma niši leidmisele, on võimaldanud T1 keskusel alustada oma eduloo kirjutamist, näidates, et innovatsiooni ja selge visiooniga on võimalik ületada isegi kõige keerukamad takistused, rääkis T1 tegevjuht Tarmo Hõbe.
Uudised
  • 30.01.13, 14:31
Saku Suurhalli uus juht on Tarmo Hõbe
Saku Suurhalli juhatuse liikme ja tegevjuhina asus tööle seni USS Security müügi- ja turundusdirektorina töötanud Tarmo Hõbe.
Uudised
  • 31.08.10, 01:00
Tarmo Hõbe lahkub Sportlandi turundusjuhi kohalt, et hakata FatBurneriga välisturgusid vallutama
Sportland International Group AS-i kauaaegne turundusjuht Tarmo Hõbe (fotol) lahkub ettevõttest, et hakata vallutama välisturgusid Eestis loodud kehakaalu alanemist soodustav joogiga FatBurner.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele