Autor: Meelika Riiberg • 1. aprill 2024
T1 kogemuslugu: mida teha probleemse brändiga?
Uuenduslikud lähenemised, mis toetuvad eristuvusele ja oma niši leidmisele, on võimaldanud T1 keskusel alustada oma eduloo kirjutamist, näidates, et innovatsiooni ja selge visiooniga on võimalik ületada isegi kõige keerukamad takistused, rääkis T1 tegevjuht Tarmo Hõbe.
T1 keskuse juht Tarmo Hõbe tänavusel Passwordil.
Foto: Marko Mumm
T1 avati 2018. aasta novembris, kuid juba kahe aasta pärast läks see pankrotti. “Selle ajal jooksul ei ilmunud peaaegu ühtegi positiivset artiklit T1 kohta,” sõnas Tarmo Hõbe tänavuse Passwordi ettekandes, lisades, et kriitika hõlmas hoone inimtühjust, rentnike “pantvangis” hoidmist, pinnuks silmas oli teiste kaubanduskeskuste lähedus ja arvati, et hoone tuleks üldse maha lammutada.