• 01.04.24, 10:11

T1 kogemuslugu: mida teha probleemse brändiga?

Uuenduslikud lähenemised, mis toetuvad eristuvusele ja oma niši leidmisele, on võimaldanud T1 keskusel alustada oma eduloo kirjutamist, näidates, et innovatsiooni ja selge visiooniga on võimalik ületada isegi kõige keerukamad takistused, rääkis T1 tegevjuht Tarmo Hõbe.
T1 keskuse juht Tarmo Hõbe tänavusel Passwordil.
  • T1 keskuse juht Tarmo Hõbe tänavusel Passwordil.
  • Foto: Marko Mumm
T1 avati 2018. aasta novembris, kuid juba kahe aasta pärast läks see pankrotti. “Selle ajal jooksul ei ilmunud peaaegu ühtegi positiivset artiklit T1 kohta,” sõnas Tarmo Hõbe tänavuse Passwordi ettekandes, lisades, et kriitika hõlmas hoone inimtühjust, rentnike “pantvangis” hoidmist, pinnuks silmas oli teiste kaubanduskeskuste lähedus ja arvati, et hoone tuleks üldse maha lammutada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele