• 01.11.23, 12:12

Hot Lipsi avamine T1 keskuses jõudis Euroopa juhtiva PR-konkursi piirkondlikku finaali

Hot Lips Erootikamaailma avamine T1 keskuses jõudis hinnatud PR- ja loovuskonkursi European Excellence Awards Balti kategooria finaali. Avamine toimus eelmise aasta novembri alguses.
Hot Lipsi avamine T1 keskuses jõudis Euroopa juhtiva PR-konkursi piirkondlikku finaali
Projekti „Sex revolution: From basement to megamall“ viisid ellu Hot Lips, T1 turundustiim ning agentuurid Corpore ja Havas Creative.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele