• 17.10.24, 10:24

Mida on B2B turundajatel õppida jaekaubanduse brändidelt?

Ettevõtte kogukonna liikmete sõna on usaldusväärsem kui ükski muu reklaam, kinnitab Läti idufirma Printify turundusdirektor Dāvis Sārmiņš.
Printify turundusdirektor Dāvis Sārmiņš
  • Printify turundusdirektor Dāvis Sārmiņš
B2B turundajatel on võimalik ettevõtte kasvule hoogu anda, kui nad võtavad kasutusele mõned strateegiad ja kanalid, mis on omasemad nende tarbijabrändidega tegutsevatele kolleegidele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele