• 17.10.24, 10:24

Mida on B2B turundajatel õppida jaekaubanduse brändidelt?

Ettevõtte kogukonna liikmete sõna on usaldusväärsem kui ükski muu reklaam, kinnitab Läti idufirma Printify turundusdirektor Dāvis Sārmiņš.
Printify turundusdirektor Dāvis Sārmiņš
  • Printify turundusdirektor Dāvis Sārmiņš
B2B turundajatel on võimalik ettevõtte kasvule hoogu anda, kui nad võtavad kasutusele mõned strateegiad ja kanalid, mis on omasemad nende tarbijabrändidega tegutsevatele kolleegidele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele