Kolm eksperti jagasid digiturunduse aastakonverentsil Best Internet oma praktilisi nõuandeid selle kohta, kuidas kulutada Eesti turul B2C kategoorias reklaamieelarvet summas 1000, 10 000 või 100 000 eurot kuus.

- EssenceMediacom Estonia juhi Olga Peresildi sõnul on turunduses üks reegel – eelarve on vahend, mitte eesmärk.
- Foto: Raul Mee
1000 eurot kuus: fookus täpsel sihtimisel
Kui eelarve on piiratud, tuleb keskenduda täpselt sihitud sihtrühmale, et iga euro annaks parima tulemuse. Nii EssenceMediacom Estonia juht Olga Peresild kui Delfi Meedia reklaamidirektor ja IAB Baltics juhatuse liige Sander Maasik rõhutasid, et ROI on siinjuures „kuningas“ ning soovitasid keskenduda eeskätt sotsiaalmeedia kanalitele ja Google Adsile.
„Andmed on iga turundaja suurim vara ning mitmekesine tehnoloogia kasutamine aitab kiiremini kasvada ja saavutada kõrgemat ROI-d,“ lisas omalt poolt Media House strateeg Roger Puks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.