• 25.09.24, 13:00

CASE STUDY | Aasta Digitegu 2024 võitja: SEO abil valdkonna võtmeotsingute globaalsesse tippu

Kui veel 2023. aasta suvel polnud Stargate Hydrogen’i veebileht peamiste märksõnadega orgaanilistes tulemustes leitav, asuti koostöös WOW Digitaliga kasvama ettevõtte orgaanilist nähtavust ja sealt saabuva liikluse ärilist tulu.
CASE STUDY | Aasta Digitegu 2024 võitja: SEO abil valdkonna võtmeotsingute globaalsesse tippu
Tulemus oli hämmastav – liikluse maht Google'i orgaanilisest otsingust kasvas aastaga 224.8%, konversioonide maht 93.1%. See tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu SEO kategoorias.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele