• 13.08.24, 15:55

Konkursi tulemusel anti välja 32 raadioluba

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti (TTJA) poolt läbiviidud raadiolubade konkursi tulemusel anti välja 31 üleriigilist ja üks rahvusvaheline tegevusluba raadioteenuse osutamiseks. Uued tegevusload kehtivad seitse aastat.
Konkursi tulemusel anti välja 32 raadioluba
  • Foto: Unsplash
„Varasemalt väljastatud alalised raadioload lõpetavad kehtivuse 16.11.2024. Et novembrikuus raadioeetrisse vaikus ei saabuks, otsustas TTJA koostöös Kultuuriministeeriumiga aegsasti välja kuulutada raadiolubade konkursi uutele tegevuslubadele perioodiks 17.11.2024–16.11.2031 ehk järgmiseks seitsmeks aastaks. Konkursi tulemusena saavad võimaluse jätkata mitmed varasemalt tuntud tegijad. Ent konkurss annab võimaluse eetrisse tulla ka mitmetel uutel raadiojaamadel. Samuti annavad täna väljastatud meediaload raadiojaamadele tulevikus paindlikud võimalused digiraadio eetri kaudu oma leviala laiendada,“ kommenteeris TTJA peadirektor Kristi Talving.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele