• 08.07.24, 11:21

Case study: Telia suvine kampaania kutsub inimesi oma telefoni eluiga pikendama

Telia käivitas hiljuti terve suve kestva kampaania, mis jutustab ühe telefoni eluringi loo läbi selle kasutajate ning kutsub inimesi mõtlema sellele, kui oluline on erinevate seadmete taaskasutus. Ettevõtte eesmärk on inimeste teadlikkust tõsta ning seeläbi ka kasutatud seadmete müüki kasvatada.
Telia brändijuht Helena Hiis
  • Telia brändijuht Helena Hiis
Erinevad küsitlused ja turuülevaated lubavad järeldada, et eestlaste kodudes võib kasutuna seista sadu tuhandeid elektroonikaseadmeid, millest suure osa moodustavad mobiiltelefonid. See aga tähendab, et majapidamistes on üüratus koguses taaskasutamiseks kõlbulikke seadmeid ja materjale.
Sellest tingituna seadis Telia oma sellesuvise kampaania fookusesse uuskasutatud seadmed ja seadmeringluse teema, mille kampaaniasõnumiks on „Leia uus kasutus“. ”Meie soov on viia inimesteni mõistmine, mida teha vanade seadmetega ning miks see on olnuline,“ kommenteeris Telia brändijuht Helena Hiis. Ta lisas, et kuna tegu on Telia selle aasta ühe suurima ja olulisema kampaaniaga, mis kestab terve suve, siis kampaania täpset maksumust ta veel ei avaldaks. ”Kuid see on jõulu- ja kevadkampaania järel mastaabilt kolmas.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.03.25, 16:37
Wasa Resort: luksuslik sündmuskoht, mis pakub enamat kui spaapuhkust
Pärnu kauni rannapromenaadi ääres asuv Wasa Resort on midagi enamat kui lihtsalt spaahotell – see on peidetud pärl, kus saab korraldada nii unustamatuid sündmusi kui ka veeta luksuslikku puhkust. Meie elegantne ja mitmekülgne keskkond sobib ideaalselt suurejooneliste ettevõtteürituste, klassikaliste seminaride ning inspireerivate koosviibimiste jaoks, mida saab ühendada lõõgastava spaapuhkusega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele