• 08.07.24, 11:21

Case study: Telia suvine kampaania kutsub inimesi oma telefoni eluiga pikendama

Telia käivitas hiljuti terve suve kestva kampaania, mis jutustab ühe telefoni eluringi loo läbi selle kasutajate ning kutsub inimesi mõtlema sellele, kui oluline on erinevate seadmete taaskasutus. Ettevõtte eesmärk on inimeste teadlikkust tõsta ning seeläbi ka kasutatud seadmete müüki kasvatada.
Telia brändijuht Helena Hiis
  • Telia brändijuht Helena Hiis
Erinevad küsitlused ja turuülevaated lubavad järeldada, et eestlaste kodudes võib kasutuna seista sadu tuhandeid elektroonikaseadmeid, millest suure osa moodustavad mobiiltelefonid. See aga tähendab, et majapidamistes on üüratus koguses taaskasutamiseks kõlbulikke seadmeid ja materjale.
Sellest tingituna seadis Telia oma sellesuvise kampaania fookusesse uuskasutatud seadmed ja seadmeringluse teema, mille kampaaniasõnumiks on „Leia uus kasutus“. ”Meie soov on viia inimesteni mõistmine, mida teha vanade seadmetega ning miks see on olnuline,“ kommenteeris Telia brändijuht Helena Hiis. Ta lisas, et kuna tegu on Telia selle aasta ühe suurima ja olulisema kampaaniaga, mis kestab terve suve, siis kampaania täpset maksumust ta veel ei avaldaks. ”Kuid see on jõulu- ja kevadkampaania järel mastaabilt kolmas.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele