Autor: Best Marketing • 8. juuli 2024

Case study: Telia suvine kampaania kutsub inimesi oma telefoni eluiga pikendama

Telia käivitas hiljuti terve suve kestva kampaania, mis jutustab ühe telefoni eluringi loo läbi selle kasutajate ning kutsub inimesi mõtlema sellele, kui oluline on erinevate seadmete taaskasutus. Ettevõtte eesmärk on inimeste teadlikkust tõsta ning seeläbi ka kasutatud seadmete müüki kasvatada.
Telia brändijuht Helena Hiis

Erinevad küsitlused ja turuülevaated lubavad järeldada, et eestlaste kodudes võib kasutuna seista sadu tuhandeid elektroonikaseadmeid, millest suure osa moodustavad mobiiltelefonid. See aga tähendab, et majapidamistes on üüratus koguses taaskasutamiseks kõlbulikke seadmeid ja materjale.

Sellest tingituna seadis Telia oma sellesuvise kampaania fookusesse uuskasutatud seadmed ja seadmeringluse teema, mille kampaaniasõnumiks on „Leia uus kasutus“. ”Meie soov on viia inimesteni mõistmine, mida teha vanade seadmetega ning miks see on olnuline,“ kommenteeris Telia brändijuht Helena Hiis. Ta lisas, et kuna tegu on Telia selle aasta ühe suurima ja olulisema kampaaniaga, mis kestab terve suve, siis kampaania täpset maksumust ta veel ei avaldaks. ”Kuid see on jõulu- ja kevadkampaania järel mastaabilt kolmas.“

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700