• 20.06.24, 10:34

Selgusid Eesti inimeste lemmik toidubrändid

Kantar Emori mais läbi viidud uuringust selgub, et sarnaselt eelmisele aastale peavad Eesti tarbijad kõige meeldivamateks toidubrändideks maiustusebrändi Kalev ning lihabrändi Maks&Moorits. Kolmandale kohale on tõusnud paaris eelnevaski uuringus esiviisikusse mahtunud piimabränd Alma.
Karumsi kohukesebränd jõudis tabelis nii kõrgele kohale esmakordselt.
  • Karumsi kohukesebränd jõudis tabelis nii kõrgele kohale esmakordselt. Foto: Andras Kralla
Almale järgnevad eeskätt kohukesebrändina tuntud Kārums, mis jõudis nii kõrgele kohale esmakordselt, ning läbi kaheksa-aastase uuringuajaloo meeldivamate toidubrändide esiviisikus püsinud Merevaik. Ülinapilt jäi esiviisikust välja üks kõige tuntumaid toidubrände ‒ lihabränd Rakvere.

Seotud lood

Uudised
  • 18.06.24, 10:17
Kantar Emor: Eesti inimeste lemmikbrändiks tõusis taas Kalev
Lisatud Orkla Eesti turundusdirektori kommentaar
Kantar Emori uuringu kohaselt kerkis nelja-aastase vaheaja järel Eesti elanike jaoks kõige meeldivamate brändide edetabeli etteotsa taas Kalev, seljatades maailma juhtivad tehnoloogiahiiud.
  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele