Kantar Emor: Eesti inimeste lemmikbrändiks tõusis taas Kalev
Kantar Emori uuringu kohaselt kerkis nelja-aastase vaheaja järel Eesti elanike jaoks kõige meeldivamate brändide edetabeli etteotsa taas Kalev, seljatades maailma juhtivad tehnoloogiahiiud.
Juba 15. korda läbi viidud uuring järjestas ritta Eesti inimeste lemmikbrändid. Viimastel aastatel kõige meeldivama brändina püsinud YouTube jäi sel aastal Kalevi selja taga teiseks, samas Kalevi edumaa lähima konkurendi ees ei ole suur. Kolmandaks tõusis Gmail napi eduga mulluse kolmanda, Swedbanki ees. Esiviisikusse jõudis ka Smart-ID.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.