• 29.05.24, 14:37

Kuidas edukalt kommunikeerida nii häid kui kehvasid majandustulemusi

"Finantsuudised fookuses" saates arutavad iduettevõtte Veriff kommunikatsioonijuht Karita Sall ja kommunikatsioonibüroo Corpore juht Janno Toots, kuidas tõhusalt ettevõtte majandustulemusi kommunikeerida ning jagavad nii edulugusid kui ka õppetunde.
Fotol vasakult: Paavo Siimann, Karita Sall ja Janno Toots.
  • Fotol vasakult: Paavo Siimann, Karita Sall ja Janno Toots.
  • Foto: Mai Kroonmäe
Saatejuht Paavo Siimann uurib, kuidas numbrid lugu rääkima panna, millised finantsteemad meediat enim huvitavad, kuidas meediasuhtlust ajastada ja milliseid võtteid kasutada sisekommunikatsiooni tõhustamiseks.

Seotud lood

Uudised
  • 29.01.24, 10:43
Tugev ja eristuv bränd on B2B maailmas äärmiselt oluline
Veriffi globaalse kommunikatsiooni juht Karita Sall sõnas, et peamiselt aitab neil äri kasvatada brändi tuntus. Ta lisas, et 99 protsenti ettevõtte käibest tuleb väljastpoolt Eestit ja 30 protsenti müügist saavad nad tänu brändile.
Uudised
  • 02.11.23, 10:20
Turundajad võimlevad kolmel ekraanil, et võita ühe tarbija südant
Seekordse Äripäeva TOPi raadiosaate külalisteks on kommunikatsiooniagentuuride TOPi kuuendaks tulnud Corpore juht Janno Toots ja meediaagentuuride TOPi esimesel-teisel kohal olev Intense Growth Hub-i juht Liis Oper.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele