• 20.05.24, 13:01

Kernu mõisa tegevjuht: B2B otsesuhtlusel on mõisa turundamisel võtmeroll

Eesti turismiettevõtetele suunatud turismiettevõtete teenusedisaini meistriklassi 1. grupi võitja Kernu mõisa tegevjuhi Meelis Kolki sõnul panustavad nad ennekõike tugevalt Google’i otsingumootorile ja B2B otsesuhtlusele.
Fotol vasakult: Krista Ruus (Kernu mõis), Ulvi Vahtra (Kernu mõisa mentor teenusdisaini meistriklassi raames), Meelis Kolk ja Helle Isakannu Kernu mõisast, Allan Valm (Digital Elegance), Karl-Ingemar Viilver (EASi ja KredExi ühendasutus).
  • Fotol vasakult: Krista Ruus (Kernu mõis), Ulvi Vahtra (Kernu mõisa mentor teenusdisaini meistriklassi raames), Meelis Kolk ja Helle Isakannu Kernu mõisast, Allan Valm (Digital Elegance), Karl-Ingemar Viilver (EASi ja KredExi ühendasutus). Foto: InterAct
Millega Kernu mõis tegeleb? Kuidas tutvustaksite seda inimesele, kes teie ettevõtmisest väga vähe või üldse kuulnud pole?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele