• 20.05.24, 13:01

Kernu mõisa tegevjuht: B2B otsesuhtlusel on mõisa turundamisel võtmeroll

Eesti turismiettevõtetele suunatud turismiettevõtete teenusedisaini meistriklassi 1. grupi võitja Kernu mõisa tegevjuhi Meelis Kolki sõnul panustavad nad ennekõike tugevalt Google’i otsingumootorile ja B2B otsesuhtlusele.
Fotol vasakult: Krista Ruus (Kernu mõis), Ulvi Vahtra (Kernu mõisa mentor teenusdisaini meistriklassi raames), Meelis Kolk ja Helle Isakannu Kernu mõisast, Allan Valm (Digital Elegance), Karl-Ingemar Viilver (EASi ja KredExi ühendasutus).
  • Fotol vasakult: Krista Ruus (Kernu mõis), Ulvi Vahtra (Kernu mõisa mentor teenusdisaini meistriklassi raames), Meelis Kolk ja Helle Isakannu Kernu mõisast, Allan Valm (Digital Elegance), Karl-Ingemar Viilver (EASi ja KredExi ühendasutus).
  • Foto: InterAct
Millega Kernu mõis tegeleb? Kuidas tutvustaksite seda inimesele, kes teie ettevõtmisest väga vähe või üldse kuulnud pole?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele