• 03.05.24, 12:02

Google lükkab küpsiste kaotamise kolmandat korda edasi

Google lükkab kolmandate osapoolte küpsiste kaotamise Chrome’i brauseris juba kolmandat korda edasi, kuna reklaamitööstus ja valitsusasutused on Google'i küpsiste asendamise tehnoloogiat teravalt kritiseerinud, kirjutab Adweek.
Google lükkab küpsiste kaotamise kolmandat korda edasi
  • Foto: Unsplash
Aasta 2025 on uus ja ühtlasi kolmas tähtaeg, mille Google on küpsiste ärakaotamiseks välja öelnud pärast seda, kui ta lubas need 2020. aastal järk-järgult kaotada. Järgmisel aastal lükkas ta kuupäeva 2023. aastasse ja seejärel 2024. aastasse.

Seotud lood

Uudised
  • 11.03.24, 16:44
Ekspert: mulle tundub, et suured tehnoloogiahiiud natuke mõnitavad GDPRi
Andmekaitse Inspektsiooni menetlusvaldkonna juht Liisa Ojangu sõnul on üks levinumaid vigu, mida andmete korjamisel tehakse, et kogutakse igaks juhuks hästi palju andmeid. Ta rõhutas, et andmete kogumise ja kasutamise eesmärk peab olema väga põhjalikult määratletud.
Uudised
  • 31.01.24, 11:25
Oluline muudatus digiturundajatele: 6. märtsist rakendub Google’i Consent Mode’i uuendus
Selle aasta 6. märtsist rakendub Google’i Consent Mode’i uuendus, mis Mediabrands Digitali performance’i tiimi juhi Karl Lilienbergi sõnul on digiturundajatele oluline muudatus - kellele peavalu, kellele võimalus.
Uudised
  • 12.06.23, 13:09
Eksperdid: Google Analytics 4-le üleminekul on turundajatel kolm võimalust
iProspect Eesti juht Roger Puks ja advokaadibüroo NJORD vandeadvokaat Tea Kookmaa avavad, kuidas mõjutab GDPR ehk isikuandmete kaitse üldmäärus Google Analytics 4-le üleminekut, mida tuleks ettevõtetel enda ja isikuandmete kaitsmisel silmas pidada ning millised on turundajate väljavaated kolmandate osapoolte küpsiste kadumisel.
  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele