• 27.03.24, 13:38

Räppar Nublust sai Eesti reklaaminägu

Visit Estonia alustas Helsingis ja selle lähiümbruses turunduskampaaniat, et meelitada kultuurist ja sündmustest huvituvaid Soome turiste Eestisse puhkust veetma. Kampaania reklaaminäoks on põhjanaabritele Soome eurolaulult tuttav räppar Nublu, kirjutab Puhka Eestis veebiportaal.
Räppar Nublu soomlastele suunatud reklaamis.
  • Räppar Nublu soomlastele suunatud reklaamis.
  • Foto: Puhka Eestis
Kampaania sihikul on Helsingi ning selle lähiümbruse ehk Uusimaa piirkonnas elavad 25-55-aastased reisi- ja kultuurilembesed mehed ja naised. Turunduskampaania levib peamiselt suuremates digikanalites nagu Meta, Google ja TikTok, ent reklaamid ilmuvad ka Soome trükimeedias ja telekanalites, kirjutab Puhka Eestis portaal.

Seotud lood

Saated
  • 11.04.23, 17:52
Aasta turundustegu: Soome bänd pani Eesti laulu sisse
Soome bänd Teflon Brothers tegi kaveri laulust Eesti ("On My Mind"), mida tegelikult rahastas n-ö salaja Visit Estonia. See pälvis aga avaliku sektori turundusteo auhinna.
Uudised
  • 27.04.23, 11:04
Aasta Turundustegu 2022 võitja case study: Visit Estonia ja Teflon Brothers panid noored soomlased üle lahe seilama
Aasta Turundustegu 2022 konkursi võitis avaliku sektori kategoorias Visit Estonia ja Teflon Brothersi kampaania, milles mängis võtmerolli ka Universal Music. Loodi uusversioon Soome hitist “Eesti on my mind”, mis oli eelkõige suunatud noortele soomlastele vanuses 20-35, kes käivad Eestis oluliselt vähem kui vanemad inimesed.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele