• 05.03.24, 11:26

Akkadian laieneb ja käivitab uue ärisuuna muudatuste juhtimiseks

Seni peamiselt kommunikatsiooniagentuurina tuntud Akkadian laiendab tegevust ning avab ChangeLab nime all uue suuna, mille fookuses on nii eraettevõtete kui ka riigiasutuste nõustamine muudatuste juhtimisel.
Fotol vasakult paremale: Saskia Puusaar, Kati Vabi, Hille Hinsberg, Enn Parel, Eneli Mikko, Johanna Rodima. Fotolt puuduvad Akkadiani juhtivpartner Kadri Lainas ja konsultant Merilin Paart.
  • Fotol vasakult paremale: Saskia Puusaar, Kati Vabi, Hille Hinsberg, Enn Parel, Eneli Mikko, Johanna Rodima. Fotolt puuduvad Akkadiani juhtivpartner Kadri Lainas ja konsultant Merilin Paart.
  • Foto: Herkki Merila
Suunda veab eest rahvusvahelise kogemusega Kati Vabi. Ettevõtete strateegilise nõustamisega tegelevad Enn Parel ja Kadri Lainas ning avaliku sektori asutusi toetavad Hille Hinsberg ja Eneli Mikko.

Seotud lood

Uudised
  • 31.01.24, 10:09
Akkadian laiendab partnerite ringi
Aasta kommunikatsiooniagentuur Akkadian laiendab partnerite ringi. Senise asutaja Kadri Lainase ja partneri Eneli Mikko kõrval said jaanuarist agentuuri osanikeks äriarenduse suunajuht Kati Vabi, strateegilise kommunikatsiooni suunajuht Gea Otsa ning kriisikommunikatsiooni ja kaasamise suunajuht Julia Piilmann.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele