• 31.01.24, 10:09

Akkadian laiendab partnerite ringi

Aasta kommunikatsiooniagentuur Akkadian laiendab partnerite ringi. Senise asutaja Kadri Lainase ja partneri Eneli Mikko kõrval said jaanuarist agentuuri osanikeks äriarenduse suunajuht Kati Vabi, strateegilise kommunikatsiooni suunajuht Gea Otsa ning kriisikommunikatsiooni ja kaasamise suunajuht Julia Piilmann.
Fotol vasakult Julia Piilmann, Kati Vabi ja Gea Otsa
  • Fotol vasakult Julia Piilmann, Kati Vabi ja Gea Otsa
  • Foto: Herkki Merila
„Heitlikel ja keerulistel aegadel tuleb teha äris kindlameelseid otsuseid. Akkadianil on väga tugev meeskond ja partnerite lisandumine on üks viise oma meeskonna hoidmiseks ja mõjusate tööde kasvatamiseks,“ ütles juhtivpartner Eneli Mikko. Tema sõnul laiendatakse oma teenuseid kommunikatsioonivaldkonna kõrval jõulisemalt ka muutuste juhtimise ja äriarenduse suunda.

Seotud lood

Uudised
  • 01.11.23, 14:10
Vaata, millised on kolm edukaimat kommunikatsiooniagentuuri Eestis
Tänavusel Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil 1. novembril Fotografiskas tunnustati Eesti kõige edukamaid kommunikatsiooniettevõtteid. Vaata, kes jõudsid kolme parima sekka.
TOP
  • 01.11.23, 13:05
Kommunikatsiooniagentuuride TOPi võitjad tegid rekordtulemuse
Lisatud kommunikatsiooniagentuuride TOPi tabel
Kommunikatsiooniagentuuride TOPi esikolmikusse kuuluvad Akkadian, Optimist Public ning Hamburg ja Partnerid. Ettevõtete juhid avavad, kuidas eelmine aasta läks, millised olid suurimad muudatused ja väljakutsed ning mida plaanivad järgmiseks aastaks.
TOP
  • 02.11.22, 13:05
Vaata, millised on TOP 3 edukaimat kommunikatsiooniettevõtet
Tänavusel Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil tunnustati Eesti parimaid suhtekorraldusettevõtteid. Vaata, kes jõudsid kolme parima sekka.
Saated
  • 25.04.23, 14:01
Kommunikatsoonieksperdi soovitused keerulisteks olukordadeks
“Turunduskommunikatsioon on midagi, mis võimendab ettevõtte ja selle inimeste toimimist ja seda, mis nad juba on. Minu hinnangul on väga halb kommunikatsioon see, mis üritab ehitada üles midagi, mida ettevõttes tegelikult ei ole,” rääkis sõnumiagentuur Akkadian partner ja hinnatud kommunikatsiooniekspert Kadri Lainas.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele