“Turunduskommunikatsioon on midagi, mis võimendab ettevõtte ja selle inimeste toimimist ja seda, mis nad juba on. Minu hinnangul on väga halb kommunikatsioon see, mis üritab ehitada üles midagi, mida ettevõttes tegelikult ei ole,” rääkis sõnumiagentuur Akkadian partner ja hinnatud kommunikatsiooniekspert Kadri Lainas.
- Kadri Lainas ja Keit Ausner. Foto: Äripäev
Kommunikatsioon ümbritseb meid kõikjal. See on sõnumites, mis liiguvad ettevõtte sees ja sealt välja. See on artikkel ajalehes, e-kiri nõukogule, klienditoe vastus telefonikõnele, slaidiesitlus koostööpartnerile ja uue strateegia juurutamine töötajatega.
Lainas jagab "Eetris on turundusuudised" saates soovitusi, kuidas kommunikeerida keerulisi olukordi nagu näiteks hinnatõus või ootustele alla jäänud käibe- ja kasumitulemused. Lisaks tuleb juttu sellest, kuidas oleks õige reageerida negatiivsele sisule ja kommentaaridele sotsiaalmeedias.
Saadet juhib Keit Ausner.
Kuula saadet siit:
Kommunikatsoonieksperdi soovitused keerulisteks olukordadeks
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!