Autor: Laura Reiter • 27. veebruar 2024

Andres Kuusik: oleme maavillasemad, kuid meil on kümme ükssarvikut ja hulk idufirmasid

Pikaaegse turundaja, tänase Tartu Ülikooli majandusteaduskonna turunduse õppetooli juhataja ning vastse Valgetähe IV klassi teenetemärgi laureaadi Andres Kuusiku sõnul alahindas ta esialgu sotsiaalmeedia arengut, arvates, et see on lihtsalt üks uus ja täiendav kanal traditsiooniliste kanalite kõrval.
Muu seas Baltikumi suurima ärifestivali sTARTUp Day ellukutsuja Andres Kuusik: “Olen võtnud endale missiooniks muuta Tartu kõige startupilikuma mõtteviisiga linnaks maailmas.”

Andres Kuusiku sõnul olid reklaamiagentuurid tol ajal (90ndatel - toim.) palju arenenumad kui tellijad, sest agentuuridel oli ligipääs rahvusvaheliste agentuurikettide know-how’le, mida kohalikel ettevõtetel ei olnud. Üheks suurimaks panuseks neuroturunduses peab ta seda, et enamus poekettidest on käiguteede ja riiulite kohalt ära kaotanud reklaame näitavad ekraanid ja muud vidinad. “Tõestasime ära, et neid ei märgata ja on seega mõttetu müra.”

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700