• 18.01.24, 16:26

Turundajate Liidu uus juht: oleme võtnud fookusesse Eesti agentuuride ekspordi

Turundajate Liidu uus tegevjuht Kadi Aguraijuja ütleb, et tahab ametis jätkata tehtud töö hoidmisega ja aidata 20 turundusettevõtet ka välisturgudele.
Turundajate Liidu värske tegevjuht Kadi Aguraijuja.
  • Turundajate Liidu värske tegevjuht Kadi Aguraijuja.
Küsimusele, mida soovib TULI vastne juht korda saata, vastas Aguraijuja, et kindlasti soovib ta hoida kõike seda, mida TULI on juba aastaid teinud, mille hulka kuuluvad muu hulgas Kuldmuna ja TULImust konkursside ning Making Sense'i konverentside korraldamine. Ise sooviks ta aga juurde tuua üritustesarja, mis tooks fookusesse ka ebaõnnestumised. "Arvan, et need aitaksid liikmeid üksteisele lähemale tuua," sõnas ta ja lisas, et kõige rohkem õpitakse just vigadest ja ka üksteise vigadest saab õppida. Lisaks tõi Aguraijuja välja, et soovib liikmetele läbi viia vajaduspõhiseid workshop'e, koolituse ja seminare ning kutsuda ellu loovust edendav formaat, kus liikmed saaksid end loominguliselt välja elada väljaspool oma igapäevast tööd ja tellimuste raami.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele