Autor: Best Marketing • 15. jaanuar 2024

Eesti Päevaleht hakkab ilmuma uues formaadis

Alates aprillist hakkab Eesti Päevaleht (EPL) ilmuma igapäevaselt digiväljaandena Delfi portaali koosseisus ja reedeti nädalalõpu trükiväljaandena LP, mis avaldab pikemaid ja põhjalikumaid artikleid.
Delfi ja Eesti Päevalehe peatoimetaja Urmo Soonvald
Foto: Tiit Blaat

Delfi ja Eesti Päevalehe peatoimetaja Urmo Soonvald märkis, et Eesti Päevalehe kaubamärk jääb muutustele vaatamata Eesti ajakirjandusse alles. „Tegu on tugeva ja lojaalse lugejaskonnaga kaubamärgiga, mis aastate jooksul on tõestanud end sõltumatu ja usaldusväärse ajakirjanduse tootjana. EPLi kaubamärgi all hakkavad ilmuma Delfi portaalis arvamusrubriik, kultuuriteemad ja nädalalõpuväljaanne LP, mis moodustasid juba täna umbes kaks kolmandikku EPLi sisust. Kõik senise EPLi uudislikud teemad nagu Eesti- ja välisuudised, Ärileht ja sport hakkavad ilmuma Delfi vastavates rubriikides,“ selgitas Soonvald. Muudatus ei puuduta teisi Delfi Meedia väljaandeid.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700